A Pirate's Mobile Blog

The world as seen by a "PIRATE" (?).

Follow the link below to see ...

http://sonofapirate.blogspot.com/

Sunday, January 21, 2007

ΕΧΩ ΜΙΑ ΠΙΠΑ

ΕΧΩ ΜΙΑ ΠΙΠΑ

Από τον ποιητή Νίκο Καββαδία στον ποιητή Απ. Μελαχρινό (με περικοπές)

Έχω μια πίπα ολλανδική από ένα μαύρο ξύλο,…...
Πολλές φορές, τις βραδινές σκοτεινιασμένες ώρες,

ανάβοντας την πίπα αυτή, σε μια γωνιά καπνίζω,……
Και πότε μια ψηλή, ο καπνός, γυναίκα σχηματίζει,

πότε ένα πόρτο ξενικό πολύ και μακρυσμένο.……
Έχω μια πίπα ξύλινη παράξενα γλυμμένη.

Βλέπω καπνίζοντας τα πιο παράδοξα όνειρά μου.
Σκέφτομαι: «Θα 'ναι μαγική».
Μα πάλι λέω: μη φταίειο εγγλέζικος βαρύς καπνός και η νευρασθένειά μου ?

Εγώ δεν αξιώθηκα να αποκτήσω μια τέτοια πίπα, ούτε φυσικά με δώρισε η φύση με το ταλέντο να εξωτερικεύω τα συναισθήματά μου με λόγια η εικόνες. Με δώρισε όμως με μια γερή δόση νευρασθένειας (τουλάχιστον έτσι νομίζω) και περίσσια εικόνων που πνίγονται σε μια θάλασσα από συναισθήματα, τις πιο πολλές φορές ανάκατα.
Τα παράδοξα όνειρά μου παραμένουν όχι μόνο ανεξήγητα αλλά και θαμμένα στις μνήμες μου αφού δεν βρίσκω τρόπο να τα εκφράσω. Ανήμπορος λοιπόν να βρω πρωτογενείς σκέψεις δανείζομαι λόγια και σκέψεις, κατά που μου φαίνεται κατάλληλο για κάθε περίσταση. Ας με συγχωρήσει ο Νίκος Καββαδίας αλλά τον έχω ανάγκη!

Έχω μια πίπα δανεικιά άθλια σκαλισμένη …
Ποτέ της δεν ταξίδεψε ούτε καπνό εγεύτη.
Είναι μια πίπα όλο σβηστή στείρα και ραγισμένη
που περιμένει λαγνικά ν’ ακούσει ιστορίες
για να τις πλάσει όνειρα …
Έχω μια πίπα χρόνια πια που έγινε δικιά μου
έμαθε πότε να ‘ν σβηστή και πότε να φουντώνει
κι αντάμα πλάθουμ’ όνειρα που είν’ ολοδικά μας.


Ioannispk – son of a pirate

2 comments:

Anonymous said...

Εχω την εντυπωση οτι η ....νευρασθενεια σου ειναι πολυ παραξενη και γοητευτικη συγχρονως.
Ειναι φορες που πραγματικα με τρομαζεις με τις σκεψεις σου.
Δεν νομιζω τουλαχιστον εσενα να σου λειπει μια τετοια πιπα ουτε και ο καπνος.
Εγω τουλαχιστον πολλες φορες δυσκολευομαι να σε διακρυνω απο καποιο παραπετασμα καπνου που βγαινει απο ..διπλα σου.Εκτος αν πιστευεις οτι δεν ειναι δικος σου -που δεν νομιζω.
Στο κατω κατω υπαρχουν και υποκαταστατα.
Ξεχασες μικροι που καπνιζαμε κληματοβεργες,εκτος αν εσυ δεν καπνισες ποτε γιατι ησουν Κατοχωριανος....

ioannispk - son of a pirate said...

Μην τρομαζεις John! Ολα ειναι καλά. Ασκησεις με λογια και εικόνες.
Δεν καπνισα ποτε κληματοβεργες οχι γιατι ειμαι κατοχωριανός αλλά γιατι φοβομουνα το ξύλο της μανας μου.