A Pirate's Mobile Blog

The world as seen by a "PIRATE" (?).

Follow the link below to see ...

http://sonofapirate.blogspot.com/

Friday, March 02, 2007

Για μια φορά ακόμα δίψασα

Για μια φορά ακόμα δίψασα

Για μια φορά ακόμα δίψασα μονάχος.
Δροσιστικές εικόνες άρδευσαν το μεσημέρι
με την σκέψη σου να αιωρείται αχνά
πάνω από τους ντόκους μιας ακόμα ξενιτιάς.

Τάχτηκα μονάχος να υπηρετώ τις ώρες,
τις μέρες, τις σκόρπιες σκέψεις του μεσημεριού.
Αχ! να ‘μουνα λεει κένταυρος, σοφός,
ήρεμος, πλήρης να κάλπαζα στο Πήλιο.

Το πάφλασμα της γόνδολας ν’ άκουγα
λεει τώρα στου Canale Grande το έμπα.
Μ’ αντί για τούτο του Mestre τα κολιαρέικα
ταίζω Κινέζικο μαύρο άνθρακα και θειάφι.

Υφάλμυρο νερό έτρεχε κει που σκαει το
κύμα και γαργαλάει το βράχο.
Τρέχα πιες το γιε μου να γενείς του Drake
πιότερος. Του Αιγαίου γέννα πιες το!

Σκιαγμένος το πια μια και δυό.
Του πειρατή η προσταγιά όχι δεν σκώνει.
Πότισε το είναι μου και νύμφεψα την
θάλασσα, την μοναξιά, το έμπος.

Τώρα μου λείπεις ... μου λείπεις πολύ !
Πίσω δεν έχει πια γιατί τούτο το νερό
που τρέχει μέσα μου από παιδί – καιει !
Δροσίζει μονάχα τ’ απομεσήμερα στην ξενιτιά.

ioannispk – son of a pirate

No comments: