A Pirate's Mobile Blog

The world as seen by a "PIRATE" (?).

Follow the link below to see ...

http://sonofapirate.blogspot.com/

Saturday, May 10, 2008

Ωρες ξεκούρασης


Εκεί που κάθομαι ήσυχα ήσυχα και μασουλάω το χορτάρι μου, νάσου κάτι περίεργα τυπάκια εκεί στα κέντρα αποφάσεων και με τσιμπάνε σαν αλογόμυγες την Άνοιξη. Ε, την ρίχνεις την κλωτσιά η δεν την ρίχνεις, όχι πες μου. Ακούστε λοιπόν προσεκτικά και μετά μου λέτε …

Το λοιπόν σου λένε τούτοι οι χαρτο-έμπειροι σοφοί, άμα ο ναυτικός δουλεύει πολλές ώρες κουράζετε, και άμα κουράζετε κάνει λάθει, και άμα κάνει λάθει τα πληρώνει η ασφάλεια … δηλαδή εμείς.

‘Εχουμε και λέμε λοιπόν πρέπει να βρούμε μια μηχανή ώστε, να μην μειωθούν στην πράξη οι ώρες εργασίας διότι έτσι χάνουμε λεφτά, αλλά από την άλλη να φαίνεται πως δεν είναι έτσι, και αν γίνει λάθος να μην το πληρώνουμε. Τώρα αν γίνετε να βγάλουμε και κανένα φράγκο παραπάνω ακόμα καλύτερα.

SUPER – SUPER ! Αναφώνησαν όλοι μαζί ευχαριστημένοι με την σκεψη τους, πήγαν να πιουν κανα δυό μπύρες και μετά κέλευσαν …

1. Ο ναυτικός δεν πρέπει να εργάζεται παραπάνω από 12 άντε χατιρικά 14 ώρες την ημέρα και αυτές όχι συνεχόμενες .

2. Πρέπει να καταγράφει τις ώρες που δουλεύει και τις ώρες που ξεκουράζετε με ακρίβεια γιατί αν δεν το κάνει αλίμονό του.

3. Αν συλληφθεί πλοίο να έχει καταγεγραμμένες ώρες εργασίας περισσότερες από το προβλεπόμενο θα πέφτει σφαλιάρα (ήγουν χοντρές κονόμες).

4. Αν γίνει λάθος από πλοίο που έχει καταγράψει ώρες εργασίας εκτός από την προβλεπόμενη συμφωνία – ασφάλεια ΓΙΟΚ (άρα πάλι κονόμες).

ΜΠΡΑΒΟ – ΜΠΡΑΒΟ τα καταφέρατε θαυμάσια !!! Πόσο συγκινητικό είναι να νοιάζονται όλοι για το καλό σου . Σύσσωμη η ναυτική οικογένεια θα σας ευγνωμονεί.

Για προσέξτε τώρα πως έχουν τα πράγματα στην πραγματικότητα όπως την βιώνουν καθημερινά χιλιάδες ναυτεργάτες εντός και εκτός του πλοίου. Το παράδειγμα που ακολουθεί είναι πέρα για πέρα πραγματικό ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΦΑΤΟ.

Το βαπόρι έφθασε στο αγκυροβόλιο μετά από ταξίδι 2 ημερών στις 1000 το πρωί (ημέρα πρώτη). Στις 1400 το διέταξαν να είναι σε ετοιμότητα για να μπει στο λιμάνι (άρα ξέχνα ύπνο κτλ). Τελικά στις 2230 έδεσε.

Μετά άρχισε ο Γολγοθάς που λέγετε αρχές και γενικά διατυπώσεις ελευθεροκοινωνίας. Αυτές τελείωσαν στις 0200 το πρωί της επομένης (ημέρα δεύτερη). Τώρα έπρεπε να γίνουν κάτι επισκευές και επιθεωρήσεις στα γρήγορα. Αυτές άρχισαν αμέσως δηλ 0230 και τελείωσαν στις 1830.

Στις 2030 ήλθε ο πλοηγός και το βαπόρι μετακινήθηκε στην προβλήτα φόρτωσης. Έδεσε στις 2300 και άρχισε αμέσως η φόρτωση. Τελείωσε στις 1230 της επομένης (ημέρα τρίτη) και το βαπόρι ξανα-μετακινήθηκε για φύγει τελικά στο 0530 (ημέρα τέταρτη) δηλ μετά από μία μέρα ακόμα.

Σύνολο ημερών χωρίς ύπνο – τρεις (3) μέρες και πεντέμισι ώρες συνεχούς ετοιμότητας και βάλε και αυτό φίλοι ΕΙΝΑΙ ΡΟΥΤΊΝΑ !!!!!!!! Ακόμα βάλε πως δεν λογαριάζω τι δουλειά χρειάζεται στην διάρκεια της φόρτωσης όχι μόνο για το φορτίο αλλά για ένα σωρό γραμματείς και φαρισαίους που πλακώνουν στο βαπόρι και ο καθένας θέλει το μακρύ του και το κοντό του - ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ ΤΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ !!!

ΤΡΟΜΑΡΑ ΣΑΣ ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΓΑΤΕΣ – Ο ΚΑΥΓΑΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΠΛΩΜΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ.

Είναι λοιπόν να μην ρίχνεις κλωτσιές σαν αφηνιασμένος δεξιά κι αριστερά και όποιον πάρει ο χάρος – άλλωστε τι έχεις να φοβηθείς «ΑΠΟΘΑΝΕΤΩ Η ΨΥΧΗ ΜΟΥ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΟΦΥΛΩΝ». Μπορεί έτσι να ξεκουραστούμε αδέλφια μια κι έξω.

ioannispk - son of a pirate

For further reading and reference please visit (and many others ...)

STCW - Standards for training, Watch Keeping & Certification



No comments: