A Pirate's Mobile Blog

The world as seen by a "PIRATE" (?).

Follow the link below to see ...

http://sonofapirate.blogspot.com/

Monday, May 05, 2008

Αλία Σαμπούρ, ένα παιδί … φαινόμενο

Αλία Σαμπούρ, ένα παιδί … φαινόμενο

Αντε πάλι ! Εκεί που πάω να ησυχάσω νάσου κάτι περίεργα αρθράκια που διαβάζω να με αναστατώσουν. Δώστε βάση λοιπόν

«Η Αλία Σαμπούρ, παιδί-φαινόμενο, απορρίπτει την ιρανική καταγωγή της

Η Ιρανο-Αμερικανή Αλία Σαμπούρ, «παιδί φαινόμενο», δήλωσε ότι δεν είναι Ιρανή και δεν έχει ιρανικές ρίζες, μετέδωσε σήμερα το πρακτορείο ISNA.»

«Δεν είμαι Ιρανή ούτε έχω ιρανικές ρίζες. Η εθνικότητα των γονέων μου είναι θέμα που αφοράει εμένα και δεν έχω κανένα λόγο να αποκαλύψω», ανέφερε σύμφωνα με το ίδιο πρακτορείο. «Γεννήθηκα στην Νέα Υόρκη και θεωρώ τον εαυτό μου ως ένα επιστήμονα που ανήκει σε όλο τον κόσμο», πρόσθεσε.»

Ρε λύσσα με αυτή την καταγωγή λες και το DNA έχει τίποτα από αυτές τις μπούρδες γραμμένο. Καμιά φορά σκέφτομαι πως οι γνωστές σε μας τους πιο παλιούς «δηλώσεις μετανοίας» καθώς και τα «πιστοποιητικά κοινωνικών φρονημάτων» ήταν τελικά βολικότερα από το να ξεκατινιάζεσαι στα ΜΜΕ. Κάποιοι άλλοι πάλι είχαν βρεί άλλο κόλπο. Τραβούσαν μια αυτοκριτική και όλα εντάξει. Δηλωσίας ο «Αρης» και προδότης ο «Πλουμπίδης». Τα δικαιώματά μας ναν’ καλά κι ας ψοφήσουν χίλια αρνιά.

Μεταμέλεια λοιπόν μανδάμ Αλία – μεταμέλεια? Αυτοκριτική? Είσαι και κρυψίνους βλέπω «Η εθνικότητα των γονέων μου είναι θέμα που αφοράει εμένα» … Αυτό εγύρει υποψίες …

Συμφωνώ μαζί σου πως ο πολιτισμός (και φυσικά οι επιστήμες) είναι κτήμα και ανήκουν στο κόσμο όλο, όπως άλλωστε και η γνώση, αλλά οι ρίζες του καθενός ούτε καμία σχέση έχουν με τις πνευματικές του ικανότητες και επιτεύγματα, ούτε πρέπει να γίνονται λόγος για «μεταμέλειες» και αποκηρύξεις.

Ζούμε σε ένα κόσμο πολυεθνικό και έτσι σαν πολίτες αυτού του κόσμου πρέπει να είμαστε περήφανοι όχι μόνο για τις προσωπικές μας κατακτήσεις αλλά και για τις καταβολές μας. Αλίμονο στον λαό που αποκρύπτει την ιστορία του και αλίμονο στον άνθρωπο που «αποτάσει» τους γονείς του και τις εθνικές καταβολές του, ελέω μιας γενικευμένης τάσης αποδοχής από τον μικρόκοσμο μέσα στον οποίο ζει.

Αγαπητή Αλία που αποκυρήσεις την εθνικότητα των γονιών σου προσποιούμενη ότι είναι προσωπικό σου θέμα, παρακαλώ να μου επιτρέψεις , αν και ουδόλως είμαι παιδί φαινόμενο – ούτε μπορεί το ταπεινό μου μυαλό μα συγκριθεί με την ευφυία σου, να σου πω μερικά από αυτά που μου έμαθαν τα «κολυβογράμματα» της Ελληνικής μου παιδείας.

Το ΕΘΝΟΣ και άρα η εθνικότητα είναι η έννοια της πολιτισμικής πραγμάτωσης στην ιστορία. Δηλαδή είναι έννοια ΚΑΘΑΡΑ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΗ. Η αξιολόγηση της εθνικότητας γίνετε πάντα στο παρόν, σε αντίθεση με αυτή του «ΛΑΟΥ» που είναι θέμα που εξετάζετε σε βάθος χρόνου και με ιστορική συνέχεια. Το παρελθόν λοιπόν αγαπητή μου δεν ιστορία του «ΕΘΝΟΥΣ» αλλά του «ΛΑΟΥ».

In short λοιπόν μην κουράζεσαι με «λυρικές¨αποτάξεις και μεταμέλειες αφού η ιστορική πορεία των γονεϊκών σου καταβολών σε έχει από μόνη της αποβάλει. Το παρόν σου (και άρα η de facto εθνικότητα σου) μιλάνε από μόνα τους.

Α και μην νομίζεις ότι τα λίγα που ανέφερα είναι λόγια ενός αμετανόητου ρομαντικού. Oh no dear !

Τάδε έφη Ισοκράτης (κάπως αόριστα), η … «Παλαιά Διαθήκη» μάλιστα αυτή – γιατί αν δεν κάνω λάθος εκεί πρωτοεμφανίζεται η έννοια «έθνος», και φυσικά ο Χέγκελ. Και άμα δεν με πιστεύεις εφυεστάτη, τρέχα να διαβάσεις και τα λέμε.

Αγαπητή Αλία. Ζείς σε μια χώρα που είναι πολυεθνική και πολυπολιτισμική με ένα τρόπο μοναδικό και θαυμαστό. Άσε τις κορώνες και τους τραγικούς λυρισμούς και μην προσπαθείς να αποδείξεις δια της αρνήσεως την Αμερικανικότητα σου. Δεν χρειάζεται καθόλου. Όπως σου είπα και πριν το έθνος και άρα η εθνικότητα είναι μια έννοια που επιστημονικά τουλάχιστον νοείτε μόνο στο παρόν.

Για την ιστορία please note ότι εξ όσων λίγων γνωρίζω η λέξη έθνος προέρχεται από την αρχαία Ελληνική λέξη «ΕΘΟΣ» που θα πει συνήθεια. Στο έθνος ανοίκουν αυτοί που έχουν τις ίδιες συνήθειες, τα ίδια ήθη και έθιμα (καλά πατριδογνωσία δεν κάνετε εσείς?). άρα φιλτάτη τι δουλεία έχουν τα δικά σου ήθη, έθιμα και συνήθεις με τις Περσικές … ε? Όχι για πες μου?

Αυτά τα ολίγα και media-περαστικά μας.

ioannispk – son of a pirate

ΥΓ

Προτείνω ανεπιφύλακτα να διαβάσουμε την «Τεχνική της Προπαγάνδας» του Γκέμπελς καθώς και τον «Ηγεμόνα».

Σημείωση ...

Για την ιστορία Ο Χέγκελ ήταν αντιδιανοούμενος και απεχθάνετο τους «σοφούς καθηγητές» και την επίδειξη της επιστημοσύνης τους. Αναρωτιέμαι τι αισθήματα να έτρεφε για τις "ευφυΐες" και τα whiz kids ?

1 comment:

ioannispk - son of a pirate said...

Τι είπα πάλι ...
"Αλίμονο στον λαό που αποκρύπτει την ιστορία του..."

Μου ανοίγω στο στόμα από μόνος μου. Κοίτα ποιος μιλάει ...