A Pirate's Mobile Blog

The world as seen by a "PIRATE" (?).

Follow the link below to see ...

http://sonofapirate.blogspot.com/

Saturday, September 23, 2006

Η βροχή μου

Η βροχή μου

Χιλιάδες σκέψεις άμορφες βρέχει πάλι απόψε.
Λίγες μορφές που γνώρισα χαιρέτισαν και φύγαν.
Έμεινα πάλι μόνος μου εγώ και η βροχή.

Θέλω να σταματήσει πια τούτη η νεροποντή.
Αν είναι όμως Άγιε να χάσω τον ειρμό μου
καλύτερα το μούσκεμα κι ο φόβος στην ψυχή.

Με την βροχή μεγάλωσα είμαστε ίσως φίλοι.
Αυτό που δεν εχώνεψα είν’ η απαντοχή.
Η απαντοχή του αύριο που το ορίζουν άλλοι.

Δεν ξέρω ούτε συμβουλές ούτε ευχές να δίνω.
Κι έτσι μονάχος τρώγομαι κι αναμασώ το νου.
Ίσως αύριο να ‘ναι αλλιώς και να μην βρέχει πια.

Abdulah

posted by ioannispk - son of a pirate

2 comments:

Pal-Pal said...

Φοβαμαι πως εχεις ξεχασει καπου την ομπρελλα σου ..............

ioannispk - son of a pirate said...

Δεν έχω ξεχάσει απολύτως τίποτα. Η βροχή είναι κομμάτι όλων μας, απλώς αντι να την καλοδεχόμαστε τρέχουμε να κρυφτούμε μη και βραχούμε και χάσουμε την βολή μας.